Online reklama
Online reklama za ostatné obdobie prudko narástla na popularite. Každý chce byť viditeľní v online svete. Problémom je potom to, že konzument reklamy začína filtrovať niektoré spôsoby online reklamy. Ďalším problémom je pre zvýšený dopyt po online reklamnom priestore automaticky stúpa aj cena reklamy. To znamená, že nastavenie spravnej ceny za klik (PPC) na vašu reklamu, ceny za akciu (PPA) ako napríklad registrácia na odber vášho newslettera alebo ceny za zhliadnutie (PPV) vašej reklamy je koniec koncov úplná alchýmia. Samozrejme, mnohé veci si viete riešiť sami. Napríklad pri reklame cez google ads môžete nastaviť a spravovať rôzne parametre reklamnej kampane. Ale…koľko času vám to zaberie? Koľko peňazí miniete predtým než kampaň nastavíte správne a či vôbec sa vám to podari? Koľko nervov vás to bude stáť pokiaľ zladíte svoje úsilie na rôznych reklamných “frontoch” tak, aby ste dosiahli jednodtnú a efektívnu reklamu?
Nalejme si čistého vína. Jeden reklamný kanál pre efektívnu reklamú kampaň alebo budovanie imidžu značky v dnešnej dobe proste nestačí. A to sme ešte nerozprávali o vašej reklame v offline priestore, teda v reálnom svete.
Ak nechcete zbytočne predčasne zošedivieť alebo prísť o nervy obráťte sa na nás. Budeme robiť maximum, aby sme z každého vašeho investovaného eura do reklamnej kampane vyštavili čo najviac.
Sociálne siete
Facebook je stále najsilnejšou sociálnou sieťou na Slovensku ako aj vo svete. Je skvelým miestom na budovanie vašeho brandu (značky) s ľudskou tvárou. Poskytuje priestor ukázať aj niečo zo zákulisia vašej spoločnosti.
Typy Facebook reklamy :
1/ Klasická obrázková reklama
2/ Carousel reklama (viac obrázkov naskladaných vedľa seba)
3/ Sponzorované príspevky (posty, články z vašej facebook stránky)
4/ Video reklama
5/ Story reklama
Najpodstatnejšie pre nás je, aby sme pre vás vytvárali hodnotný obsah vašej facebook stránky, ktorý prinášal pridanú hodnotu užívatelom. Toto je beh na dlhé trate, ktorý prináša ovocie.
Instagram je ideálny ako priestor prezentácie vašej autentickej ponuky produktov a služieb. Instagram je súčasťou Facebook korporácia, čo znamená, že pre reklamu platia podobne pravidlá a najmä to prináša jednoduchosť prepojenia vašich stránok cez Facebook a Instagram.
Typy Instagram reklamy :
1/ Reklama cez Insta Stories (príbehy)
2/ Klasická obrázková reklama
3/ Video reklama
4/ Carousel reklama (viac obrázkov naskladaných vedľa seba)
5/ Instagram nákupy (predávajte produkty priamo z príspevkov a z príbehov)
Youtube
Youtube sa takisto nevyhol evolúcií v online svete a tak sa postupne premenil na akýsi hybrid medzi video platformou a sociálnou sieťou. Vyrástlo na ňom veľa “youtube-erov” a poskytuje obsah pre širokú základňu divákov od detí až po dôchodcov. Ešte stále platí, že Youtube je relatívne “lacná” reklama v porovnaní s inými sociálnymi sieťami a online platformami.
Typy Youtube reklamy :
1/ Preskočiteľné videoreklamy
2/ Nepreskočiteľné videoreklamy
3/ Mikrospoty
4/ Prekryvné reklamy
5/ Reklamy mimo prehrávača videa
Google Ads
Presne ako taký Boulevard Montmartre koncom 19. storočia v Paríži, sociálne siete sú v podstate novodobé online bulváre plné života, ľudí, akcie, informácií a vzruchov. V online reklame hrajú podstatnú rolu. Vo všeobecnosti možno toľko nepredávajú, alé z dlhodobého hladiska pomôžu budovať dôveru medzi vami a vašou cieľovou skupinou zákazníkov.
Osobné
ako len o biznis
Na mieru
to na Vás
Originálnô
Referencie
Páči sa? Poďme do toho...
0902 812 929
hej@onuo.sk
Kreatera s. r. o.
Borbisova 654/37,
031 01, Liptovský Mikuláš
IČO: 36373745
IČ DPH: SK2021362068